​#تولیدی

#به_قلم_خودم
حضور وصف‌نشدنی مردم در تجلیل از فرمانده شهید جبهه مقاومت و همرزمانش، یک پیام مهم و قابل تامل دربرداشت که شایسته است همه اقشار جامعه به عملی شدن و تداوم آن اهتمام ورزند و آن چیزی نبود جز اینکه:
مردم بصیر و انقلابی ایران، همانان که ولیّ فقیه در باره‌شان فرمود:

“مردم ما حقیقتا دین‌دار هستند.” فقط یک حزب و یک خط و مکتب فکری را تایید می‌کنند و حاضر به جانفشانی و ایثار همه‌جانبه در قبال آن هستند و آن:
فقط حزب‌الله به معنای تام و اطاعت از ولیّ‌فقیه و خدمت خالصانه و بی‌ریا به مسلمانان و مظلومان عالَم است!

مردم از گروه‌گرایی‌های سیاسی و حزبی که پیشنهاد لیبرالهای غربزده بود، دلزده شده و فقط و فقط به دنبال صداقت و سادگی همراه با بصیرت و اخلاص در عمل و نه شعارگونه! هستند.
آنهایی که تصور می‌نمودند مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند، بخوبی با چشمان هر چند ظاهربینشان به عینه دیدند که مردم و نسل جدید انقلاب نه تنها از ارزشهای معنوی انقلاب فاصله نگرفته‌اند بلکه روز بروز بر ایمان و اعتمادشان به راهی که برگزیده‌اند بیشتر و بیشتر خواهد شد، واین زراندوزان و ریاست‌طلبانِ چشم‌دوخته به استکبار و صهیونیسم هستند که باید مرز بین خود و دشمن را مشخص نمایند و بدانند که این ملت جز در برابر مولای خود و خادمان اسلام، سر تعظیم خم نخواهد کرد.
شهادت سردار و همرزمانش حجت را بر همه تمام کرد و همگان از این پس باید هدف خود را فقط و فقط در راستای منویات رهبری و مردم ولایت‌مدار قرار داده و در گزینش‌ها سعی کنند خادمان بی‌ادعا و متعهد و متخصص همچون سردار سلیمانی را بر کرسی خدمت بنشانند و با انتخاب صحیح و توام با درایت خود، عملا دست رد بر سینه خودباختگانِ در قبال استکبار شرق و غرب بزنند.
و این بزرگترین درس در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی است که فرمانده شهید و یاران دلاورش قدم‌های آغازین را برداشته و این مسلمانان و مظلومان منطقه خاورمیانه هستند که، باید با اتحاد و همدلی بساط حضور کفر و سلطه دولتهای استعمارگر را از منطقه برای همیشه برچینند و مقدمه ظهور سبز امام منتَظَر را فراهم آورند.
من و شما هم مسئولیم انشاءالله که به وظیفه شرعی و دینی و ملی خود عمل خواهیم کرد.

موضوعات: بدون موضوع
[سه شنبه 1398-10-17] [ 08:40:00 ب.ظ ]