​#تولیدی

#به_قلم_خودم

#سردار_سربلند 

#دو_شهید_‌در_یک_‌قاب 

#سردار_دلها_حاجی_زاده 
همه شعار می‌دادند:

صد در صد بنی‌صدر!

صدای کَف و هورا از بین جمعیت به گوش می‌رسید.

زمانِ هجوم نامردانه دنیای کفر بر علیه اسلام ناب بود اما، امام همچون کوه، با صلابت و اقتدار ایستاده بود و می‌فرمود:

“اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد، ما ایستاده‌ایم” و یا:

“این جنگ برای ما نعمت است.”
و بنی‌صدر خائن با همراهی منافقان هم‌دستش، مغرورانه و سرمست حتی از رساندن مهمات به جبهه‌ها ممانعت می‌نمود.
اما عده‌ای که هنوز در شناخت ماهیت این خائن و دست‌نشانده امریکا و انگلیس، شک و تردید داشتند، پیکان اتهام را به سمت ارتش و سپاه و مظلومانی چون شهید بهشتی گرفته و نمی‌دانستند و یا خود را به نادانی زده بودند که‌:
هیهات! این سپاهیان سبز پوش با سربندهای قرمز یا فاطمة الزهرا همان حامیان واقعی ولایتند که فوج فوج در مقابل نیرنگ وطن فروشان و غاصبان منصب داخلی و استکبار خارجی در میدان نبرد، مردانه حاضر می‌شوند و به شهادت می‌رسند! 
والله! اینان مدافعان ارزش‌های انقلاب اسلامی و حافظ جان و مال و ناموس شما مردمند که مبادا نیرنگ حرامیان به خیمه‌ها رسد! بخدا قسم اینها که با لباس سبز انتظار چنین مشتاقانه به سوی دفاع از دین و خاک این سرزمین مقدس، می‌شتابند دلسوزان واقعی شمایند نه آن منافقانی که هنگام حمله دشمن در دل تاریکی‌ها به پشت‌بام مراکز و تاسیسات مهم می‌روند و به دستور بنی‌صدر مزدور و دیگر منافقان خود‌فروخته، سیگار روشن می‌کنند و به دشمن گرای موقعیت می‌دهند….
اما امام همچنان محکم و بااقتدار، از آینده روشن و روزهای پیروزی می‌گفت که هضمش برای ذهن‌های پوچ و مصلحت طلبی که اهل تعظیم و تملق در برابر دشمن بودند، بسیار سخت بود! 
هشت سال دفاع مقدس و سراسر افتخار با پرچم‌هایی افراشته بر دوش مردم متدین و شهادت‌طلب و سردارانی شجاع و دلاور از جنس همت … باکری… علم‌الهدی … زین‌الدین… خرازی … صیاد‌شیرازی…حاج احمد کاظمی و شهید متوسلیان…شهید باقری….و امثالهم بود که هر یک به نوعی مغز متفکر زمان دفاع اسلامی بودند و یا امثال شهید حسن باقری که یکی از متخصصان طراحی نقشه‌های جنگ و عملیات و شناسایی در سن زیر سی سالگی بود.
کم کم همه فهمیدند حمایت امام از سرداران سپاه و بسیج و ارتش و نیروهای مردمی و بوسه زدن بر بازوانشان بی‌دلیل نیست، شاید حقه‌های رئیس جمهور خائن وقت که حتی هواپیمای فرماندهان جنگ مثل سردار شهید بابایی را نفوذی‌های داخلی طراحی کردند، به سقوط این دولت چند‌روزه نه تنها بی‌خاصیت بلکه مضر و آشوبگر و اخلال‌گر، کمک کرد و دست منافقان و نفوذی‌ها و نوکران استکبار و صهیونیسم از پشت پرده‌های سیاه خیانت و مسلمان کُشی، رو شد و زمزمه رسوایی‌شان جهان را دربرگرفت.
آنگونه که امروز وارثان حقیقی مدافعان و سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس، همچون سلیمانی‌ها و حاجی‌زاده‌ها بزرگترین برگ بَرَنده تاریخ را در حمله بی‌سابقه به تاسیسات نظامی امریکا رقم زدند و رکورد افتخار آمیزی از ایثار و شهادت و پیشرفت در عرصه تجهیزات دفاعی و موشکی را علیرغم میل لیبرالهای داخلی و دشمنان خارجی، به نام مبارک و مزیَّن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، به ثبت رساندند با این فرض که امروزه هر انقلابی ولایت‌مدار، یک سپاهی است و این پیروزی بزرگ را وامدار خون شهیدان و سرداران با بصیرتی چون طهرانی‌مقدم‌ها و شهید همدانی‌الاصل و …هستیم درود خدا بر ایندشمن شناسان با بصیرت!
سلام خدا بر ارواح طیبه شهیدان سرافرازی چون سپهبد سلیمانی که ولیّ فقیه در مقابل عظمت روح او تعظیم کرد و ملت قدرشناس ایران آنچنان سیلی محکمی در تشییع باشکوه پیکر این مدافعان زینبی، بر صورت دشمن و منافق نواختند که اکنون مثل خفاش خود را برای تلافی، بیهوده به در و دیوار می‌کوبند تا شاید ذره‌ای از عظمت حادثه عظیم حضور مردمی، بکاهند و بر رسوایی و ذلت جهانگیر خود پرده‌پوشی نمایند اما هیهات! که خداوند وعده نصرت و پیروزی مسلمانان با بصیرت را، در مصحف شریفش ذکر نموده و آنان را به پیروزی جهانی و نابودی کامل دشمنان دین، وعده داده است.
و اما حرف آخر: سلام خدا بر ارواح طیبه همه شهیدان انقلاب اسلامی و مدافعان حرم که مظلومانه اما مقتدر و سربلند به شهادت رسیدند.

ملت ما وامدار خون شهید حججی‌ها …است که در راه هدف قرآنی خود، سَر دادند اما ایمان خود را در معرض مذاکره و مصالحه دشمن ننهادند

و:

امروز دفاعی دیگر و جبهه‌ای به پهنای ابدیت در مقابل زورگویان و غاصبان و لاشخوران!

و تکلیف من و شما ای مسلمان انقلابی چشم دوختن به دهان و کلام رهبری است که بقولی چشم و گوشش متوجه عنایات و امدادها و الهام‌های حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.
و ماالنصر إلّا من عندالله القریب 

موضوعات: بدون موضوع
[سه شنبه 1398-10-24] [ 06:14:00 ب.ظ ]