#تولیدی

#به_قلم_خودم

#من_انقلابیم

#من_سلیمانی_ام

من انقلابی و سلیمانیم اما به شرطها و شروطها:
بله! عضو دانشگاه انقلاب ماندن و شاگرد #مکتب #سلیمانی شدن، نیاز به التزام عملی دارد یعنی باید، یک عمر در خط عبودیت و اطاعت گام برداری که حداقل چهار دهه‌اش، جهاد و شهادت‌طلبی در راه ولایت باشد.

تا فنای فی‌الله نشوی و به تعبیری از سیم خاردار نَفْس عبور ننمایی! به بصیرت عمارگونه نخواهی رسید. و تا در “مدار سیصد و شصت درجه” امنیت و آسایش خود را به خطر نیندازی، نائل به دریافت مقام #ذوالفقار از یَد یداللهی امام زمانه نخواهی شد!
آری

#انقلابیم و #سلیمانیم، هزینه دارد و بهایش در میانه میدان خون و آتش، آبرو و مال و جان و راحت‌طلبی را، قربانیِ معشوق نمودن است.
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان زتن برآید

اگر می‌خواهی سرباز این سنگر بمانی باید در همه حال، چه جهاد عقیدتی و فرهنگی، یا جبهه اقتصادی و تولید ملی، و یا بینش سیاسی و قدرت نظامی و خلاصه در همه جبهه‌های دفاع و مقاومت اسلامی اعم از انتخاب اصلح و همراه با بصیرت گرفته تا کمک به رونق تولید داخلی در ابتدای گام دوم انقلاب، حضور خالصانه خود را با توکل به خداوند متعال، عملا به نمایش بگذاری و لحظه‌ای درنگ ننمایی که، کاروان ایثار و شهادت را، با رفاه طلبان و مصلحت‌اندیشان، کاری نیست!

پس بکوش تا وظیفه دینی و شرعی‌ات را به احسن وجه به اکمال رسانی تا از رهروان طریق ولایت، قدمی باز نمانی. و اینک اختیار با توست، رفتن با کاروان حسینیان یا ماندن در گرداب یزیدیان.

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1398-11-30] [ 11:37:00 ب.ظ ]