#تولیدی

#به_قلم_خودم

#من_انقلابی_ام

#من_سلیمانی_ام

#من_رأی_می‌دهم

امام خمینی (رحمت‌الله‌علیه)فرمودند:
“حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم واجب‌تر است”
آیا می‌دانید چرا؟

قطعا واضح است که اقامه نماز و برپایی حکومتی که بنیانش #صراط #مستقیم باشد، جز در سایه أشهد أن لا إله إلّا الله و أشهد أن علیّاً ولیّ الله امکان‌پذیر نیست و صد البته تحقق این #ولایت #شرعی ادامه و تداوم تشکیل جامعه اسلامی پیامبر خدا و خاتم النبیین است.

آنهایی که نماز و روزه‌شان بجاست و هنگامه اطاعت از #اولی #الإمر درجا می‌زنند و بله و اما و اگر و شاید… می آورند و در هاله‌ای از ابهام و تردید قرار می‌گیرند، باید در دین و ایمانشان، تجدید نظر کنند چرا که به فرموده قرآن کریم، ملاک و معیار قبولی دین، صِرْفِ نماز و روزه تنها و خم و راست شدن بدون بصیرت نیست.

پس باید همه مردم آگاه و انقلابی بدانند که، هدف از تشکیل نظام اسلامی، اقامه عدل و مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان عالَم است و الا اگر غیر از این باشد که:
بسیاری از مذاهب و درویش‌مسلک‌ها و عرفان‌های ناقص، چند کلمه وِرْد و دعای مخصوص به خودشان دارند، اما چرا در همین ممالک جلو بالاترین و قدرتمند‌ترین رؤسای‌‌شان، بی‌سابقه‌ترین ظلم و قتل و غارت را در حق مردم بی‌پناه و محروم، انجام می‌دهند؟

به فرمایش آقا امام حسین (علیه‌السلام) اگر دین ندارید در دنیا‌طلبی‌تان آزاده باشید! حداقل به انسانیت و ملیت و حقوق عادی و مسلَّم آنان، تعدّی و دست درازی نکنید.

بلی! شک کنید! حتما تردید نمایید در ایمانِ سست و بی ریشه آنانی که دَم از امام خامنه‌ای و سردار سلیمانی و انقلابی بودن می‌زنند اما به کام لیبرال‌ها، قلم زنی و قدم زنی می‌نمایند.

باید به اینان گفت یا نه! هشدار و اخطار داد که:
راه امام و ولایت امام خامنه‌ای و خط‌مشی انقلاب و منش مکتب سلیمانی، همه و همه در یک کلام خلاصه می‌شود و آنهم این شعار قرآنی است که:

یا أیُّهاالَّذین آمَنوا…أطیعوا الله و أطیعو الرسول و اولی الامر منکم یعنی ای مردمانی که ادعای ایمان به خداوند دارید، خودش در کتاب شریفش فرموده:
به ولایت ایمان بیاورید همان بیعتی که بدون آن، حتی رسالت رسول خدا تکمیل و پذیرفته نیست….

و اینکه فرمود:
إن تنصروالله ینصرکم و یثبِّت أقدامکم
آیا خداوند غنی ذوالرحمة به کمک ما نیاز دارد یا منظور چیز دیگری است؟

بلی! منظور نصرت و یاری و گوش به فرمان ولیّ خدا بودن است همان رهبری که بقولی چشمش به لسان مبارک آقا حجة‌ابن‌الحسن (عج‌الله تعالی‌فرجه‌الشریف) است و الا:
اگر عبادت جن و انس را انجام دهیم بدون فرمانبری از ولایت، شیطانی بیش نیستیم چرا که شیطان عبادت نمود ولی بندگی نکرد!

پس ای عاشقان جمهوری اسلامی و ای تربیت یافتگان مکتب سلیمانی و ای فدائیان رهبر! همه با هم یکدل و یک‌زبان، پای صندوق‌های رأی می‌رویم و رأی مثبت و آینده‌ساز خود را به افراد متعهد و متخصص، برای خدمت رسانی به نسل پویای جمهوری اسلامی، به صندوق‌های اعتماد ملی و انتخاب دینی و شرعی، تقدیم خواهیم کرد چرا که:

به سردار وعده داده‌ایم مثل خودش که در مکتب خامنه‌ای و خمینی، رشد یافت ما نیز در مکتب سلیمانی عزیز پا در رکاب، با رای به انقلابی‌های مدافع ارزش‌های نظام، و دست رد به سینه لیبرالهای غربزده که امام فرمودند:
لیبرالها بروند گم بشوند
رنگ و بوی تازه‌ای به مجلس جوان پسند و انقلاب محور، خواهیم داد و چهره همه تحریم طلبان و تهدید گراها را به بایگانی تاریخ خواهیم فرستاد انشاءالله

موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1398-11-30] [ 11:34:00 ب.ظ ]