​#تولیدی

#به_قلم_خودم

#مطالبه_گری

براستی چه لزومی دارد عده‌ای سوء‌سابقه‌دار امضا کننده برجام، با رایزنی و دور‌زدن قانون و پس از ردِّ صلاحیت شدن، مجددا برگ تایید بگیرند و به عنوان کاندید داوطلب شوند؟

جامعه و مردم چه نیازی به افراد فرصت‌طلب و طرفدار مذاکره با دشمن، دارند؟ و چه دستهای پنهانی در کار است که، مجوز صلاحیت یک عده مردود از لیاقت نمایندگی را صادر می‌نماید؟

واقعا جای سوال است؟؟ در لایه درونی مراکز قدرت چه می‌گذرد که به این راحتی آرمانهای انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و سعی در به کرسی نشاندن افرادی دارند که نه تنها دلسوز و خادم ملت نیستند بلکه، بارها خیانت خود را از طریق همکاری با نقشه‌های دشمن به اثبات رسانده‌اند.

اگر مسئولان روزهای تلخ هم‌پیمان شدن با معاندان و خائنان را از سوی این افراد فراموش نموده‌اند ولی، بدانند که خائن و خادم در نزد ملت شریف ایران، دو واژه جداگانه است که هر یک تعریف و جایگاه و نیروهای خاص خود را دارد.

لذا از نیروهای متعهد و انقلابی شورای نگهبان به طور جدی خواستاریم اجازه ندهند بار دیگر، کرسی خدمت به مکتب شهدا و آرمانهای امام خمینی و خط روشن ولایت، جایگاه افرادی نالایق و دلداده به اروپا و استکبار و صهیونیسم گردد.

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-11-04] [ 12:48:00 ق.ظ ]