#تولیدی

#به_قلم_خودم

#مطالبه_گری

قداست و حرمت فضای معنوی کوثربلاگ، اجازه نداد که کلیپ سراسر ابتذال و ترویج فساد #سینمای #خانگی را در اینجا نشر دهم.
اما:
سوال ما از مسئولان ذیربط و اداره ارشاد و صدا و سیما این است که:
آیا واقعا می‌دانند چکار می‌کنند یا خود را به خواب غفلت زده‌اند؟ فرهنگ کپی شده نظام لیبرالی و غربزدگی، ذهن و روح جوانان و آینده‌سازان ما را به کدام سمت و سو می‌کشاند؟

از یک طرف بخش قابل توجهی از برنامه‌های صدا و سیما و صد‌البته سیمای جمهوری اسلامی، در انحصار شرکتهای خصوصی و تبلیغ محصولات آنهاست و از طرفی بخش وسیعی از فیلم‌ها و سریالها، خصوصا در مدل خانوادگی آن که روزبروز بیشتر می‌شود، نه با ارزشهای دینی ما سازگار است و نه نیازهای هنری و آموزشی نسل نو را، مرتفع می‌سازد.

هر‌ چند که این انتقاد به منزله نادیده گرفتن بخش مثبت برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی و کارگردانان انقلابی و متعهد آن، نیست ولی دامنه رواج ابتذال و آموزش همگانی رفتارهای سخیف و گفتارهای نامطلوب، آنچنان وسیع است که به جرات می‌توان گفت، بر جنبه مثبت آن غالب است.

گویا عده‌ای فراموش کرده‌اند که صدا و سیما و سینما، یک سرمایه ملی و در واقع بیت‌المال است و باید در خدمت همه اقشار جامعه خصوصا محرومین، آنهم با حفظ ارزشهای معنوی باشد.

آن گروهی که نام هنرمند را یدک می‌کشند و رسانه عمومی را، منحصر به رفتار و گفتار و عقاید غلط و انحرافی خود کرده‌اند، آیا نمی‌دانند که این ثروت عظیم که با روح و روان و وقت گرانبهای مردم عزیز سر و کار دارد، متعلق به همه است و هنر و سرگرمی و فیلم و سریال در یک جامعه انقلابی و اسلامی، باید متناسب با سبک زندگی الهی و قرآنی باشد نه غربی و لیبرالی؟!

ما به عنوان یک ایرانی، حق داریم سهم خود را از این رسانه عمومی مطالبه کنیم که واقعا در طول سال چند درصد؟! برنامه مفید متناسب با زندگی اسلامی ساخته و پخش می‌شود؟ براستی سهم حوزه‌های علمیه و کلا تبلیغ معارف اسلام ناب از پیامدهای فیلم‌های تلویزیونی و خانگی چقدر است؟

گروهی که بار اصلی ارشاد و هدایت جامعه و کمک رسانی‌ها را آنهم در عمل و نه شعارگونه، به عهده دارند، چه بهره‌ معنوی و حتی تفریحی سالم از این سامانه دارند؟

تا کی باید شاهد حرکت خزنده طرح #سند کثیف و منفور #بیست #سی باشیم؟ تا کی کودکان و نوجوانان و جوانان ما، باید رفتارهای منحصر به فرهنگ غرب را شاهد باشند که بطور ریشه‌ای، عقاید و دین آنان را هدف گرفته و فساد و ابتذال و هم‌جنس‌بازی و عشق‌های کاذب و منحرف را ترویج نموده و بی‌پروا به حجاب و عفاف و حیای دینی، توهین و دهن‌کجی می‌نمایند و آن را به عنوان ارزش!!! جلوه می‌دهند؟!

آیا این امر! مصداق عینی #تحریف که مقام معظم رهبری فرمودند، نمی‌باشد؟!

البته یک موضوع مهم که نباید نادیده گرفت اینکه، رهبر انقلاب فرمودند:
#مطالبه‌گر باشید!
ما به عنوان یک طلبه و مبلغ و آمر به معروف و ناهی از منکر، تا چه حد در این زمینه، تلاش نموده و بطور جدی مطالبات خود را از رسانه ملی درخواست کرده و یا نسبت به ترویج هجویات و منکرات و انحرافات آن‌، عکس‌العمل لازم و به موقع و توام با بصیرت را انجام داده‌ایم؟
شما بگویید چکار کنیم تا آینده سازان جامعه را از دستهای خبیث و ناپاک و آلوده رها ساخته، و هنر و آموزش و سرگرمی را، در سایه سبک زندگی اسلامی در فضای فرهنگی کشور عزیزمان، ایجاد نموده و آن را نهادینه شده، ترویج دهیم….؟!؟!؟!؟!

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1399-07-28] [ 01:16:00 ق.ظ ]