#تولیدی
#به_قلم_خودم

یکی میگه غزه، دیگری دنبال خونخواهی شهدای فلان حادثه است و جوابگو می‌طلبد. اون یکی نظرش اینه که اول باید مشکلات اقتصادی حل بشود و خلاصه هر گروهی یک نظری ارائه می‌دهند.

بابا! تو بهتر می دانی یا رهبر؟ اصلا بصیرت یعنی چه؟ آهای تویی که هنوز فکرت تو در توی ماجراهای گوناگون گرفتار شده و برای خودت بقول معروف می‌بُری و می‌دوزی!مگر دو مرتبه‌ای که زائران شاهچراغ را، داعشی هایِ نامردِ زیر نظر اسرائیل و امریکا به خاک و خون کشانده و زن و کودک را به شهادت رساندند، شاهچراغ آمد و گفت تقصیر من بود؟!

و
یا آنهایی که از رهبری هم جلو زده و نظرشون اینه که موضوع اصلی روز! غزه هست نه انتخابات! چه فکری در سر دارند؟
آخه جان برادر! مگر نخوانده‌ای:

اَلْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ وَالْمُتَأَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللاّزِمُ لَهُمْ لاحِقٌ؛هر که از آن ها پیش افتد از دین جَسته و خارج شده باشد، و هر که از آن ها عقب افتد نابود است، و همراه و ملازم ایشان به حق واصل گردد.

همین یکی دو ماه قبل، چند بار رهبری سخنرانی داشتند؟ بروید مطالعه کنید بیانات ایشان را که محور اصلی رهنمودهای ایشان به ملت ایران چیست؟
اگر
تصور می‌کنیم بدون داشتن یک مجلس قوی و نمایندگانی اصلاح گرا و اصول طلب!!! که بر تدوین و تحلیل درست قانون اساسی اِشراف کامل همراه با ضمانت اجرایی داشته باشند! مشکلِ اوضاع داخلی و جریانات بین المللی اصلاح می‌شود، برداشت غلطی است.

مثلا بر اساس تجربه مگر ماجراهای تلخی مثل برجام و سند بیست سی و تحریم‌ها و غیره و ذلک، مُهر و امضایش به دست خائنان نفوذی به نام نماینده! رقم نخورد؟ (منظور مجلس فعلی نیست).

پس هر اقدامی، چه درون جامعه از نظر اعتقادی و فرهنگی یا از لحاظ سیاسی و اقتصادی، و چه در روابط بین المللی و خارجی در هر شکل و زمینه‌ای بخواهد پایه‌ریزی و اجرا شود، لازمه‌اش بنیان مرصوص قوی و نفوذ ناپذیر مجلس شورای اسلامی و چه بسا مهمتر از آن، مجلس خبرگان رهبری است که، پایه‌گذار اصلی ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.

پس
بهترین راه استمداد از نیروی بصیرت و زمان شناسی و اولویت بندی در توجه به مسائل روز کشور است که طبق فرمایشات رهبر انقلاب، مهمترین عرصه جهاد تبیین و قوی‌ترین جبهه مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی، توجه و اهتمام جدی به مسئله انتخابات است چه در مقام تبلیغ و چه در عرصه عمل.
بیائیم!
همراه و هم‌ گام با ولی فقیه و دیده بان بی‌نظیر جمهوری اسلامی، قدم در مسیری گذاریم که او امر می‌کند و فرمان می‌دهد که آن هم سخنی است که:

وَ ما یَنْطِقُ عَنِ الْهَویٰ

پ.ن.
منظور کم اهمیت بودن نسل کشی توسط استکبار جهانی در غزه و یا به فراموشی سپردن حوادث اخیر نیست بلکه هدف بیان اولویت فعلی جامعه ایران اسلامی است.

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1402-11-15] [ 01:09:00 ق.ظ ]