#تولیدی

#به_قلم_خودم

اشتباه نکنید! اینجا آندلس نیست

خدایا شکرت! که دشمنان ما را از احمق‌ترین افراد قرار داده‌ای!

بعضی ابلهان به اصطلاح سیاستمدار غربی و اروپایی، چنین تصور کرده‌اند که با یک الگو‌برداری ناقص از جامعه مسلمان اندلس قدیم یا همان اسپانیای امروز که، هفتصد سال حکومت اسلامی داشتند ولی، با رواج فساد و بی‌بند‌و باری و نفوذ در بین رده‌های بالای سیاسی و اعتقادی و مذهبی، به ظاهر توانستند ابهت و انسجام مسلمانان را فرو ریزند و حکومت دلخواه خود را بر صدر نشانند به اهداف شوم خود خواهند رسید.

دشمنان اسلام، امروزه با چنین برداشت نسنجیده و مبهمی، با تمام امکانات رسانه‌ای و مادی خود، در صحنه بین‌المللی حاضر شده و با رواج همه گزینه‌هایی که خود، آزموده و شکست خورده‌اند به هجمه و اهانت به مقدسات شرعی مسلمانان و ترویج ابتذال و فساد جنسی و اقتصادی و بالاتر از همه تحریفات اعتقادی، دست به جنگی نابرابر در فضای مجازی و حقیقی جامعه انقلابی زده و بر این باورند که با این آزمون و خطاهای نافرجام، می‌توانند مردم معتقد و مذهبی و پایبند به اصول مسلم الهی و ولایی را از ملت سازش ناپذیر و شهادت طلب ما بگیرند!

لذا می‌بینیم که، یکروز #قرآن مقدس را مورد اهانت قرار می‌دهند و روزی دیگر پرده از رسوایی عده‌ای واداده و #بز دل برمی‌دارند و زمانی نیز با نفوذ و رخنه در بین صاحب‌نظران مذهبی، اعتقادات مردم را در کفه ترازوی زنگ زده تدبیرهای احمقانه خود می‌سنجند تا شاید از این گریزگاه برای پرده سیاه افکارشان، روزنه امیدی بیابند و از آن زاویه بر ملت شجاع و مبارز و مصلحت ناپذیر ما، تسلط و اقتداری بیابند.
اما
دشمن غدار و کینه‌توز باید بداند که این اشتباه بزرگ تاریخی که برای مدتی وقفه در کار سپاه اسلام دنیای آن روز انداخت ناشی از آن بود که:

#ولایت #فقیه به معنای واقعی در آن جامعه نبود و هر چند که از اسلام علوی، پیروی می‌کردند ولی هیچگاه تشیع به معنای واقعی کلمه حتی در محدوده فرماندهان، تحقق نیافت و لذا دشمن توانست با تفرقه‌افکنی و نفوذ و رواج فساد و تکه تکه کردن سرزمین‌های اسلامی، از قدرت و اقتدار آنان بکاهد و کم کم حتی در نقش مرجع اعتقادی، در بین آنان موجّه جلوه کند و با تفرقه و تحریف وقایع اسلام ناب، بر آنان مسلط شود.
اما
ملت شهید داده و بیدار ایران اسلامی، بخوبی واقفند که طبق فرمایش رهبرشان:
اگر ما خواب باشیم دشمن بیدار است!
و با تبعیت از امام جامعه و تجربیات سالها مبارزه و ظلم ستیزی، آنقدر بصیرت و آگاهی و آمادگی دارند که:
دشمن را از دوست در هر لباسی ولو فقاهت و قضاوت و سیاست، تشخیص داده و راه خود را از ابتذال سرگرم کننده که مقدمه اهانت به مقدسات دینی و نفوذ در لایه‌های اعتقادی جامعه است، جدا نموده و چشمشان به رهنمودها و روشنگریهای رهبری بوده و گول هیچ مکر و حیله‌ای ولو در لباسی به اسم مذهب را نخورند.
آری
بفرموده #سردار #دلها #ما #ملت #امام #حسینیم یعنی:
ما
پیرو آن مکتبی هستیم که هفتاد و دو #سرباز #ولایت اش با اطاعت از امام و خط ولایت، توانستند بر لشکر چندین هزار نفری دشمنانی که خودشان را عالِم و مفسِّر می‌شمردند، مقاومت نمایند و دست و پا و سَر بدهند اما از عقیده و امام و مذهب خود، سر بر نتابند!

و اینها!
شعار نیست که الگوی کاملش را که چون خورشیدی بر تارُک جهان اسلام می‌درخشد و خود به تنهایی علمداری برای حسین زمانه بود، به عیان دیدیم.
آری!
*عقیده اگر از اول بر پایه محکم و متقن اسلام واقعی بنا شود با هیچ فساد و شبهه و حذف و اضافه ظاهری، سست نخواهد شد و عاقبت باقی و راه شهادت طلبی را به انزوا و فرسودگی و بی‌آبرویی نخواهد فروخت.

و سیعلموا الذین ظلموا أیّ منقلبٍ ینقلبون

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1399-06-24] [ 10:59:00 ب.ظ ]