#تولیدی
#به_قلم_خودم

#غفلت

اینکه حضرت آقا فرمودند:
ناامیدی ممنوع! خستگی ممنوع! فقط برای ایام انتخابات و راهپیمائی‌ها نیست. این یک اصل کلی است برای همه شرایط، چه در بحران‌ها و چه در اوضاع عادی. چرا؟

بارها امامین انقلاب فرموده‌اند اگر ما هم! غفلت کنیم ولی دشمن بیدار است یعنی، دشمن در زمانی که ما مشغول روزمرّگی هستیم در حال نقشه کشیدن است و هر دفعه هم با ترفند و حیله جدیدی وارد میدان می‌شود.

اما
در حال حاضر مهمترین حربه دشمن، استفاده ابزاری و جنجالی از حقوق زن و یا سیاه نمایی در زمینه وضع اقتصادی است.
چرا دشمن این دو گزینه را انتخاب کرده؟

به تعبیری! دشمن از نقاط ضعف جامعه استفاده می‌کند. آن هم جنبه‌هایی‌ که بیشتر قابل مشاهده هست هر چند زیر‌ بنای آن امور، آن گونه که دشمن سیاه نمایی و بلوا می‌کند، نباشد.

لذا
دشمن با توجه به زمینه‌هایی که به کمک خیانت‌های داخلی در دوره‌های قبل ایجاد نموده، بخوبی می‌داند که افراد جامعه روی مسئله حجاب و معیشت حساسیت خاصی دارند. چون این دو عامل، بارزترین نشانه‌های زندگی اجتماعی در یک کشور اسلامی هستند و هر دو به نوعی ریشه در مذهب و اعتقادات دارند.
یعنی
اگر بی حیایی و بی‌عفتی (که خودشان هم علت اصلی ترویج آن هستند) رواج یافت، دشمن مغلطه می‌کند که نتیجه عدم معاش مناسب است و اگر در وضع اقتصادی ضعف و مشکلی یافتند، چنین وانمود می‌کنند که ریشه این نابسامانی‌ها از مذهب و انتخاب اعتقاد اسلامی است.
پس
در همه حال، باید حواسمان جمع باشد و از انجام وظایف دینی و اجتماعی مثل امر به معروف و نهی از منکر، #جهاد_تبیین! و نظایر آن غفلت نورزیم.
وگرنه دشمن هر لحظه به دنبال ایجاد تنشی جدید در جامعه است تا با سرگرم نمودن ذهن‌ها و افکار جهانی، به راحتی نقشه‌های شوم خود را عملی سازد.

بیائیم قبل از آن که با توطئه‌های دشمن، شروع به مقابله کنیم با روشنگریِ قبل از حادثه، جلوی تهاجمات احتمالی دشمن خصوصا در زمینه حجاب را بگیریم.

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1402-12-21] [ 11:55:00 ب.ظ ]