#تولیدی

#به_قلم_خودم

کبوتری خونین بال عروج کرد و دگر بار #شهیدی عاشق به وصال معبود رسید.

هم او که سالها پیش، به واسطه ویروس‌های از کرونا کثیف‌تر، سراپای وجودش را گازهای سمّی و شیمیایی خردل که، سوغات اروپا و غرب بود فرا گرفت و خانه نشین و فلجش کرد.

و حالا بعد از سی و چندین سال چشم به سقف دوختن و انتظار، آسمانی شد و به همان آرزویی رسید که در این مدت، نگاهش به دنبال آن بود.

ویروسی که نه برای آن هشتگی زده شد و نه صدایش به گوش غافلان و رفاه‌طلبان رسید و او بیش از سی سال، برای تداوم راهی که برگزیده بود سکوت کرد و نگاه!
شاید در دلش آرزوی حرف زدن و از روزهای صبر و حماسه گفتن بود اما، اینها را فقط با چشمان اشکبار و نگاهی ماندگار بیان ‌نمود.
درود خدا بر تو و دیگر شهدای راه حق که انسانیت را با عمل به دستورات دین اسلام، تثبیت کردید و خط به خط قرآن را با #سبک #زندگی خود، تعبیر و تفسیر نمودید.

و امروز ای رها شدگان از این وادی غم و اضطراب، برای رفع بلاها و سست ایمانی‌ها دست به دامان شما خوبان و مقربان درگاه احدیت می‌شویم که:
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا

شما شاهدان زنده‌اید و اثرگذاران در عالم هستی که، اگر شما شفیع‌مان شوید قطعا خداوند عذر تقصیرات‌مان را می‌پذیرد. از خدا بخواهید به ما و نسل ما، آنگونه که خود بودید، عزت و سربلندی و صبر و شادکامی همراه با بصیرت را عطا فرماید.
اگر شما بخوانید اجابت می‌شود پس برای ما در راه مانده‌ها و گرفتاران، در این ماه عزیز #رجب #المرجب که ماه ریزش باران رحمت الهی است از خداوند منان، حیات طیبه و نیت صادقه طلب کنید و آرامش معنوی همراه با علم و عمل خالصانه را برایمان آرزو نمایید.

دعای خیر همه آنان که قلبشان مانوس با ارواح مطهر شهداست، بدرقه راهت باد ای عزیزی که درس ایثار و ازجان‌گذشتن و صبوری را با تحمل سه دهه درد و رنج، به زیبایی به تصویر کشیدی و ما را در ادامه راه انقلاب ناب اسلامی مصمم نمودی!

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1398-12-16] [ 08:17:00 ب.ظ ]