سلام

شمایی که جوانی‌تان را صرف رسیدگی به سگ‌ و گربه می‌کنی! حواست باشد که دوران سالمندی، نه! اصلا روز احتیاج و نیازمندی، سگ و گربه نمی‌توانند به شما رسیدگی کنند و کاری برایتان انجام دهند.
نهایت امر این هست که این، دلبندهای دروغکی شما را به باغ وحش بسپارند و شما را هم محترمانه به خانه سالمندان ببرند البته اگر سالم باشید و نیاز به بستری شدنتان در بیمارستان‌ها نباشد.

البته هنوز هم دیر نشده! می‌توانید با همین دستان مبارک خود، برنامه زندگی تان را بر مدار دین تنظیم کنید و تشکیل خانواده دهید و با فرزند‌آوری، روحیه نشاط و تندرستی را به کانون قلب مهربان خود برگردانید.زیرا:

در همین دنیا هم یوم الحسرة وجود دارد و آن، زمانی است که دوره جوانی سپری شده و فرصتی برای ازدواج و بهره‌وری از روزهای طلایی عشق و محبت به فرزند نیست!

هرچند که نیاز به ازدواج و صاحب فرزند شدن، صرفا برای سالمندی و دوران بیماری نیست و یک استعداد ذاتی و هدیه خداوندی است که لذت یک نگاه عاشقانه به کودک با هیچ معیاری قابل وصف نیست. 

و بالاتر از آن، پاشیدن بذر محبت و عشق و تربیت نهال‌های زندگی، از وجود آدمی درختی بارور و پرثمر می‌سازد که در هیچ شرایطی حس افسردگی و تنهایی آزارت نمی‌دهد، و مثل شمعی فروزان در میان پروانه‌های عاشق، طعم دلنشین با هم بودن را آنچنان تجربه می‌نمایی‌ ‌که، تلخی مهجوری و رنج بی‌پناهی را به بزمی شیرین و امید بخش تبدیل می‌کنی و اگر در این راه، قدمهایت را درست برداشته باشی! خیر دنیا و آخرتت تضمین است که طبق وعده‌های پدران امت که همان امامان عشقند، هیچ ارثی برتر از اولاد صالح نیست.

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1403-05-22] [ 08:05:00 ق.ظ ]