#تولیدی
#به_قلم_خودم

املاء و تدریج

سالها تلاش بی‌نتیجه رژیم متزلزل بعث، با پشتوانه دلارها و اسلحه‌های امریکایی و اروپایی و صهیونیستی، و مکر و حیله وهابی‌های سعودی و منافقان از کفار بدتر، نتوانست خللی در سد آهنین ایمان و اراده ملت و لشکریان نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

لذا تحمل این عزت و افتخار از طرفی و به دوش کشیدن ننگ ذلت و شکست دشمن از سوی دیگر، منافقان پشت پرده جنگ را به خشم آورد و این حقد و کینه، آنان را به سمت تدبیری احمقانه و نابود کننده کشاند.

تا آنجا که به پیروی کور از سران نفاق، و با همدستی ارتش زمین خورده دشمن و صد البته با حمایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دولت شرور امریکا، به خیال خام خود و به قصد فتح تهران!!! پای در گردابی نهادند که تا ابد لکه ننگ‌ تاریخ نفاقشان شد.
همه به ظاهر با هم اما با وحشت و تردید، با پیشرفته‌ترین و بالاترین تجهیزات وارد خاک ایران شدند غافل از آنکه:

إنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصاٰد
خداوند در کمین آنان است و علت اینکه پس از هشت سال مجاهدت در میدان دفاع و شهادت جنود‌ حزب الله، فرصت یافته‌اند تا دوباره دندان طمعِ تصرف خاک ایران را تیز کنند چیزی جز، سنت مهلت و عذاب تدریجی خداوند به کافران و منافقان نیست.

همان وعده‌ای که خداوند متعال در قرآن کریم، بارها متذکر شده است. در این باره:

امام علی (علیه‌السّلام) می فرماید: «کمْ مِنْ مُسْتَدْرَجٍ بِالْإِحْسَانِ إِلَیهِ، وَ مَغْرُورٍ بِالسَّتْرِ عَلَیهِ، وَ مَفْتُونٍ بِحُسْنِ الْقَوْلِ فِیهِ؛ وَ مَا ابْتَلَى اللَّهُ سُبْحَانَهُ أَحَداً بِمِثْلِ الْإِمْلَاءِ لَهُ»؛ چه بسیارند کسانى که به‌وسیله احسان الهى به آن‌ها، غافلگیر مى‌شوند و به سبب پرده‌پوشى خدا بر آن‌ها مغرور مى‌گردند و براثر تعریف و تمجید از آنان فریب مى‌خورند؛ و خداوند هیچ‌کس را به چیزى مانند مهلت دادن (و ادامه نعمت‌ها و ترک عقوبت) نیازموده است.

به وحدت ظاهری و مکر و حیله خود بر علیه ملت عاشورایی تکیه کرده، و غافل از تدبیر الهی وارد نبردی شدند که، بازنده اصلی‌اش! طراحان این نقشه شوم و خائنانه بودند. و در پی آن دنباله‌رو های معاند و لجوجی که با دین خدا و لشکریان مخلص حق، دهن‌کجی نمودند و حجت تمام شده خدا بر خود را نادیده گرفتند.

لذا خداوند همه را در حالی که به ظاهر متحد بودند همانند، اصحاب فیل آنچنان به قدرت یداللهی رزمندگان اسلام، زمینگیر کرد که تا ابد ریشه منافقان بی ریشه را از خاک ایران محو کرد.

هر چند که نه دشمن و نه منافقین بیکار ننشستند و هر بار با خباثت باطنی خود، ضربه‌های کور و مغرضانه ای بر ملت مسلمان ایران وارد کردند اما:
همان عملیات غرور آفرین مرصاد آنچنان ضربه‌ای بر فَرق کفر و نفاق فرود آورد تا، دشمن بداند هر خائنی از هر دخمه‌ای چه داخلی و چه خارجی، فکر توطئه را هم! در سر بپروراند، در تنگه! عقاید مردان و زنان تابع ولایت و صاحب مکتب سلیمانی‌ها، چنان خُرد خواهند شد که تا ابد، فکر قدرت طلبی و تاراج حق‌الناس را از سر خود بیرون کرده و بدانند که امت شهید داده، به پشتوانه وحدت عمل و تقوا و نیروی شکست ناپذیر ولایت و قدرت نافذ خون شهدا، آنان را با همه تجهیزات و مکرشان، به خاک سیاه خواهد نشاند و این است رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران!

موضوعات: بدون موضوع
[جمعه 1403-05-05] [ 03:51:00 ق.ظ ]