#تولیدی
به_قلم_خودم

هنوز! صدای شلیک موشک‌ها و بمباران شهرهایی چون خرمشهر و دزفول و اهواز و دهها منطقه مسکونی و بی‌دفاع را به یاد دارم که چگونه بی‌‌مهابا و ظالمانه، پیر و جوان و زن و کودک را مورد حملات وحشیانه خود قرار می‌دادند. جنگی نابرابر با کمک تمام دولت‌های استعماری و غربی و صهیونیستی با ملتی مسلمان و بی‌تقصیر و فقط به جرم مسلمان بودن و طالب استقلال و آزادی دینی بودن!
و
چه روزهایی گذشت بر مردمی که آن روز مثل همین الان غزه و فلسطین! سلاحشان از چند قبضه تانک و تعدادی تک تیرانداز و خمپاره انداز فراتر نمی‌رفت و همین بضاعت اندک را هم به اصطلاح دولتمردان لیبرالیستی و خائنی چون بنی‌صدر و نوکرانش، اجازه استفاده نمی‌دادند.
و
ما آن روزها در اوج دلتنگی و نگرانی بارها چشمانمان را به قاب کوچک تلویزیون می‌دوختیم و امام خمینی (رحمت‌ الله علیه) را می‌دیدیم که، “کالجبل الراسخ” و با آرامش خاصی می‌فرمود:

“یک دزدی آمده و یک سنگی در تاریکی انداخته و رفته!!!”
و
ما متعجب از این همه نَفْس مطمئنه و شرح صدر، با خود می‌گفتیم:
واقعا سر و کار جنگ به کجا می‌انجامد؟ چه خواهد شد؟
اما
بصیرت مقام ولایت که دیده‌بانی دوراندیش و آینده‌نگر بود به خوبی می دانست که:
“ملتی که شهادت را افتخار می‌داند پیروز است".
و
امروز! که وضعیت کشور و روحیه معنوی و ملی مردم سرافرازمان را در آئینه درخشان دوران دفاع مقدس می‌نگرم!به وضوح درمی‌یابم که، همان تلخی‌ها و رشادت‌ها و شهادتها از ملت ما، قدرتی دست نیافتنی در برابر کل استکبار آفرید و همان سلاح‌های ساده به موشکهای نقطه‌زن تبدیل شدند و کوره میدان جنگ از نیروهای جانفدا و مطیع رهبر، هزاران سردار و سرباز ولایت چون شهید سلیمانی و … ساخت.
و
امروز نیز در سایه درایت و بصیرت و از همه بالاتر معنویت و اقتدار رهبر انقلاب، قضیه فلسطین آنگونه که او بشارت می‌دهد خواهد شد و بزودی، در کنار برادران دینی خود در مسجد الاقصی نماز شکر خواهیم خواند و لازم است بر ما که،
طبق وصیت شهدای عزیز! چشم از فرامین ولی امر برنداریم و مطمئن باشیم که بیانات این سلاله رسول الله (صلوات الله علیه) برگرفته از توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

#طوفان #الاقصی

موضوعات: بدون موضوع
[شنبه 1402-08-06] [ 03:56:00 ق.ظ ]