هرگاه دشمن می‌خواهد در قضیه حجاب حرمت شکنی جدیدی انجام دهد اول نظر سنجی می‌کنند تا عکس‌العمل جامعه را بسنجند.
اگر با بی‌اعتنایی و عدم تذکر و اعتراض مردم روبرو شدند، خیلی راحت برنامه از قبل طراحی شده خود را تدریجا عمومی می‌کنند.
و اما روش کارشان به این سبک است که:
بقولی اول یک یا چند نفر را برای قبح شکنی با وضع و تیپ جدید برای قدم زدن در خیابان و معابر اجیر می‌کنند و چند جوان بقول معروف شارلاتان هم اول و آخر مسیر، کاملا مجهز به سلاح سرد مثل چاقو و زنجیر و … به عنوان مراقب قرار می‌دهند که اگر خطری برای بی‌حیاهای مدرن پیش آمد فورا وارد عمل شده و زهر چشمی از او بگیرند که دیگر احدی به خود جرأت امر و نهی ندهد.
و
پس از طی این مرحله و تکرار و عادی‌ سازی آن، کم‌کم به صورت مد روز وارد چرخه مصرف شده و لکه ننگین جدیدی بر آبرو و حیثیت اجتماعی می‌نشانند.

یکی از ترفندهای این مواجب بگیران استکبار و صهیونیست، استفاده از خود افراد جامعه است بدین ترتیب که، با گرفتن فیلم و تهیه کلیپ و دست بدست نمودن آن در شبکه‌های اجتماعی، خودبخود به عادی سازی و پذیرش این صحنه‌های چندش‌آور کمک می‌کنند.
و اینگونه است که با حمایت‌های میلیاردی غربی‌ها، بخشی از محیط جامعه اسلامی تبدیل به جولان دادن خرمگس‌های بی‌پروا و اشاعه فحشا و منکرات می‌شود.
و
در چنین زمانه‌ای فریادهایی از جنس شهید ابراهیم هادی و باکری و همت و امثالهم آرزویمان است هر چند که هنوز هم چنین مدافعان حریم حیا و عفت عمومی کم نیستند اگر توسط قانون، حمایت و تقویت شوند.

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1400-06-29] [ 04:06:00 ب.ظ ]