#تولیدی

#به_قلم_خودم

زنان در نابودی ریشه‌های فساد و طغیان فرعونی و تاج و تخت چندین ساله، به تعبیر امام خود لقب «فرمانده نهضت» گرفته و خمینی کبیر! خود را «خدمتگزار» آنان نامید. چرا؟

هر جا حرکت و جهادی عملی در جامعه،  از صدر اسلام تا به حال روی داده، یکی از ارکان اصلی آن اراده و عزم زنان بوده کما اینکه اولین زنی که در جوار کعبه به رسول خدا اقتدا کرد حضرت خدیجه (سلام الله علیها) بود و چه بسیار زنانی که در میدان مبارزه عملی پیامبر اسلام را همراهی و حمایت کرده و قوت قلب مردان در صحنه جنگ با کفار بودند.

در رویارویی دو نظام استبداد و جمهوری اسلامی نیز، زنان به تعبیری از مردان هم پیش‌ قدم تر بودند و مشوق جوانان برای تحمل سختی‌های میدان مبارزه و تحمل رنج‌ها و ملامت‌ها.

اگر زنان برای به غنیمت گرفتن آزادی و امنیت، از سیطره قدرت‌های شیطانی شرق و غرب و طاغوت داخلی، که جز فساد و فقر و تبعیض و ظلم دست‌آوردی برای ملت مظلوم و ستم‌دیده نداشتند، با عزم جزم و صبر و استقامت و با اطاعت محض از امام خود‌، در کف میدان جهاد و بصیرت حضور و همراهی نداشتند شاید هرگز مسیر انقلاب، تا این حد پیروزمندانه و افتخار آفرین به نتیجه نمی‌رسید.

اگر زنان در جریان طلوع فجر عشق و آزادی و اتحاد ملی، مهیا و حاضرِ در صحنه و آگاه نبودند، دشمن به این زودی ها ننگ ذلت و فرار را به جان نمی‌خرید، و آزاد مردان و زنان مجاهدی که سالها زیر شکنجه و اسارتِ ظلم و بیداد استعماری، عمر خود را در تاریک‌ خانه های! خودکامگی مردان زن نما و زنان بی‌ حیا و عفتی سپری می‌نمودند که، سردمدار مافیای مواد افیونی و یا سلاح های کشنده و یا ابزار لهو‌ و لعب و لاابالی گری بوده و خودشان در این وادی متعفن، نوکران تام الاختیار اربابان انگلیسی و  امریکایی بوده، و اموال عمومی را صرف خوش خدمتی و بی غیرتی ها و غارت اقتصادی و بذل و بخشش بی رویه خاک مقدس ایران عزیز نمودند. 

زنان آمدند و با حضور روشنی بخش خود، چنان جریان عظیمی به راه انداختند که پایه‌های بنیاد زور و زر را در جهان کفر به لرزه انداخت و با تشویق فرزندان خود به جهاد و شهادت تا رسیدن به صبح ظفر و دمیدن طلوع فجر انقلاب اسلامی، لحظه‌ای از پای ننشستند و دست از همدلی و حمایت از امام خود برنداشته و پرچم پرافتخار ظلم ستیزی‌ را بر آسمان دلهای مشتاقانِ دین و ولایت، برافراشتند.

براستی زنان ایرانی تحت لوای قیام مردمی و دوشادوش همت مردان غیور و رهبری خردمندانه امامِ انقلاب، سرزمین اسلامی را از حضور مشمئز کننده کفار و بهائیت و اشرافی‌گری زدوده، و شعار آزادی در سایه استقلالِ جمهوری اسلامی را،به عنوان قانون بلافصل اعتقادی و التزام عملی، در سایه سار رهنمودهای اصلِ ولایت فقیه برای همیشه تاریخ، ثبت و ضبط نمودند.

درود و رضوان الهی بر شیر زنانی که در عرصه جهاد و ایثار و شهادت، لوای عفاف فاطمی و حیای زینبی را به عنوان اصلی‌ترین الگو و نماد زن مسلمان بر قاب دلهای زنان و مردان مومن حک نموده و نقش زن مسلمان انقلابی را تا ابد در انظار جهانیان به نمایش گذاردند.

*«سلامٌ هیَ حتّی مَطلَع الْفَجر»*


موضوعات: بدون موضوع
[چهارشنبه 1402-11-11] [ 12:30:00 ق.ظ ]