#تولیدی
#به_قلم_خودم

رهبر انقلاب در یکی از بیانات خود فرمودند:
محکم حرف نزنید! حرفِ محکم بزنید!
و یا:
حق را بگویید وقتی حق را بگویید هم حرف حق شناخته می‌شود هم اهل حق!
لذا
این بهترین راه حل برای مباحث علمی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی است. به فرموده مولای متقیان، ما باید اول حق و حقیقت را بشناسیم و سپس اهل آن را، نه اینکه رفتار مردم را ملاک حق و باطل قرار دهیم چرا که سخت به بیراه رفته‌ایم.
امروزه
و با توجه به گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای از سوی همه گروه‌های مخالف و معاند و یا موافق، دامنه مباحث جدی، به شبهات و شایعات زیادی آلوده شده و به راحتی نمی‌توان خوب را از بد و حق را از باطل تشخیص داد و بهترین راه حل این است که:

بجای دمدمی مزاج بودن و به حرف این و آن بودن، ببینیم قرآن و عترت چه می‌گوید و برنامه و هدف دین و رهبران الهی چیست؟

هر ملتی اگر رهبر و راهنما نداشته و یا گوش به فرمان امام صالح جامعه نباشد بناچار، در هوای مه آلود ضد و نقیض‌ها به پرتگاه جهالت سقوط خواهد کرد و غفلتا هم خود، گمراه می‌گردد و هم دیگران را به شک و شبهه می‌اندازد.
اینکه ما تا این حد از جلسات بحث و مناظره‌های ائمه مخصوصا امام صادق (علیه‌السلام)، اخبار و حدیث می‌شنویم دقیقا به این دلیل است که:
اسلام دین منطق است و برای همه بایدها و نبایدها تا روز قیامت، برنامه دارد و لذا معصومین سعی می‌کردند به جای بحث و جدل بیهوده، با مناظره‌های تخصصی که توسط افراد خِبْره انجام می‌شد، افراد جاهل را از خطر نادانی و به دام دشمن افتادن، حفظ کنند و به این ترتیب و با رعایت کامل اخلاق دینی و خوش‌رفتاری، روز به روز بر تعداد مسلمانان و شیعیان افزوده و وظیفه تبلیغی خود را به احسن وجه انجام می‌دادند.
لذا
تکلیف امروزِ ما ایجاب می‌کند که با تبعیت از این سیره و سنت نبوی، رسالت خویش را در جهت استمرار و تداوم خط شهدا و علمای دین به بهترین وجه انجام دهیم.
دشمن! کارش تفرقه انداختن و ایجاد عداوت و اختلاف بین دلهای مومنین است و در مقابل این توطئه خصمانه، بهترین راه مبارزه، متحد شدن و یکدل بودن است و این به معنای عدم اختلاف سلیقه و نظرات نیست چرا که، خود همین تضارب آرا هست که منجر به رشد علم و کشف حقایق جدید می‌شود.

بیاییم با همرنگی و همدلی راه رشد و بالندگی علمی و معنوی کشور را در قالب لشکریان امام منتَظَر به نمایش بگذاریم بلکه، نام ما را هم در صف منتظران ظهورش به ثبت رسانند انشاءالله

#انتخابات

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1402-11-15] [ 04:12:00 ب.ظ ]