#تولیدی
#به_قلم_خودم

سلام و درود خدا بر تو ای دردانه خلقت و ای تربیت یافته در دامان رسول خدا؛ که هرگاه تو وارد می‌شدی به تمام قامت در ادای احترام به تو بر‌می‌خاست و بر دستان رنج‌دیده و نورانی‌ات بوسه می‌زد و تو را ام ابیها می‌خواند. چرا که نمونه کامل یک زن مسلمان و مظهر تمام نمای حیا و عفاف بودی!

چه ایام تلخی است این روزها برای تو که نور چشمانت، پدر بود و تکیه گاهت‌ رسول خدا.

چه سخت است هجران و جدا شدن از پدری که التیام بخش همه آلام تو در فراق مادر بود.

این روزها غم‌های تو مضاعف شده چرا که هم محزون رجعت پدر به عرش اعلی هستی و هم عزادار نور عینت حسن ابن علی! همان که در حدیث کسا او را قرة عین و ثمرة فؤاد خواندی!

یا بنت رسول الله
این روزها طنین وا اماما در فراق و شهادت امام رئوف به قلب مبارکت، فشار می‌آورد و بیش از پیش تو را محزون و داغدار عزیزانت می‌کند.

اما اهل بیت را چه باک از غم مصیبت عزیزانشان در راه رضای حق تعالی که، منش و رفتار شما برای احیای دین همین بوده.

یا قرة عین الرسول
نمی‌دانیم برای کدامین مصیبت به شما تسلیت بگوییم هر چند که شما خود، تسلی بخش عالمیان هستید.

یا بضعة الرسول
چه رنجها و ستم‌ها بر شما روا داشتند پس از شهادت پدر و چه حق و حقوقی از شما گرفته شد در مقام خلافت و امامت. هر چند که رسول خدا بارها و بارها سفارش کرده بود.

اما چه کردند با شما مسلمان نماها و آنانی که ظاهراً تابع سنت پدرت بودند؟ هیهات از دنیا طلبی و مقام پرستی که عقیده و دین را می‌بَرد و چشم عقل را کور می‌کند.

همان هایی که تا دیروز! خود را مرید فرستاده خدا می‌خواندند امروز! به غاصبان خلافت و دشمنان درجه یک امامت تبدیل شده و برای رسیدن به کرسی شهرت، دست و پا می‌زنند.

مردم را چه شده است؟ امان از دلهایی‌ که پیوند خود را از ولیّ خدا بریدند و عهد شکنی‌ کردند!
آیا گمان کردند پیروز می‌شوند و به مطامع خود می‌رسند؟ مگر نشنیده‌اند این حدیث را از لسان رسول خدا که:
مَثَل اهل بیت من مانند کشتی نوح است که هر کس در آن وارد شد نجات می‌یابد وگرنه حتی اگر فرزند پیامبر و پسر نوح هم باشد غرق خواهد شد.

آیا این مسئله فقط برای دنیای آن روز بود؟ نه!
والله هر کس از ولایت رویگردان شود به هر اندازه قدرت و نفوذ داشته باشد همچون معاویه‌ها و عمروعاص‌ها، اسلام او را به زمین خواهد زد.

همه دنیا طلبان و ظالمان بدانند که این وعده صادق حق است که زمین و به تعبیری حق حاکمیت از آن مستضعفان است و هیچ گریزی از آن نیست.

موضوعات: بدون موضوع
[دوشنبه 1403-06-12] [ 07:14:00 ق.ظ ]