#تولیدی

#به_قلم_خودم 

اشتباه یا در اشتباه ماندن؟ 

کربلا به ما یاد داد اگر در راه جهاد با دشمن، بیراهه رفتیم در اشتباه خود نمانیم‌ و به سوی جبهه حق بازگردیم.

یعنی:

برای خود توجیه نکنیم که، دیر شده و امکان جبران نیست بلکه، سعه صدر امام در پذیرفتن امثال حُرّ به ما می‌آموزد که اگر انتخاب‌تان‌‌ غلط بود، مجبور نیستید تا آخر زندگی، دنباله‌رو باطل باشید بلکه، هر لحظه متوجه دروغگویی‌ها و اغوای دشمن شدید که، فکر و عقیده شما را به بازی گرفته و به خدمت افکار پوچ و بی‌عاقبت به کار گرفته، باید فورا مسیر خود را به سمت جناح حق تغییر دهید.

حتی اگر:

مثل حُرّ! به خطای بزرگی گرفتار شدید باز هم آغوش مهربانی و مردم‌داری ولایت، به سمت شما گشوده است به شرط آنکه:

عزم‌تان را جزم کنید که، هرگز با دشمن همکاری نکنید و پشت او را خالی کنید. به عبارتی:

طبق مستندات تاریخی، دشمن فقط به انتخاب راه دلخوش نیست بلکه برای ادامه نیت شوم خود، به همکاری و همگامی‌ اطرافیان نیاز دارد ولو، در حد سیاهی لشکر!

لذا

امروز تکلیف جبهه حق در برابر جناح باطل صهیونیست پرست، این است که:

حتی اگر خطا کرده و یا ناخودآگاه گرفتار مسیر باطل شده‌اند، حمایت قلبی و عملی خود را از سپاه نفاق برگیرند و با اتصال به حلقه لایزال ولایت، خود را آزاد منشانه و حرّ گونه، از قید اسارت و ذلت دشمن برهانند و با مجاهدت در میدان مردم سالاری دینی، اشتباه خود را جبران کنند پیش از آنکه روزگارِ به ظاهر متحدان شیطانی، به سر رسد و ننگ و پشیمانی ابدی را در محضر شهدا و امت ولایت مدار، تجربه کنند.

پس

اشتباه کردن شاید جزئی از زندگی آدمها باشد اما، در باتلاق غفلت و لجاجت ماندن، آنهم پس از اتمام حجت‌های حزب الهی و برملا شدن نیت شوم دشمنان دین و مردم و وطن با شعارهای فریبنده و توهین‌های آشکار، قابل توجیه نیست!

امروز!

جبهه حق همان میدان کربلای دیروز است و فرمانده لشکر اسلام، همان فرزند تشیع علوی و اسلام ناب رسول الله است و مبارزانش‌ نیز، همان عاشورائیان مهیای فدایی رهبرند

و

جناح باطل و تزویر، هر چند به ظاهر متحد! اما همان عقده‌ای های جنگ جمل‌ و خوارج‌اند که در صدد جبران سیلی‌های خورده از عدالت اسلام‌اند.

پس

کربلا یعنی روز انتخاب!

یا وعده دروغین و مکر و حیله ابن زیاد و یا افتخاری جانبازی و گردن نهادن در رکاب فرزند امیر مومنان.

گاهی

زود! دیر می‌شود بدانیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم. صفحه درخشان و امید بخش و عاقبت بخیری‌ سیدالشهدا یا در معرکه بی‌سرانجام ملحدانی که در تار عنکبوتی تردید و حقارت و حسادت خود، کورکورانه دست و پا می‌زنند تا واصل شدن به اسفل‌ سافلین؟

انتخاب با خودمان است.

موضوعات: بدون موضوع
[یکشنبه 1403-04-31] [ 01:51:00 ق.ظ ]